23 Ağustos 2013 Cuma

UTANIYORUM!!




Mazlumların feryadı ayyuka çıkmış, Müslümanların üzerine ölüm yağıyor, dünya kan seline dönmüş, eli kanlı olanlar gözü yaşlı olanları anlamıyor. Batıda fütursuzca eğlenceler devam ederken, Doğuda küçücük bedenler kefenlere sarılıyor. Esma’lar Yusuf’lar şehadetleriyle vicdanı olanları gözyaşlarına boğuyor ama ne çare ki, dünya bu vahşeti yalnızca seyrediyor.

-          Mısır’da, Suriye’de, Türkistan’da, ve dünyanın sair yerlerinde yaşanan katliamlar için,

-          ölen masum bebekler, savunmasız insanlar, arş-u âlâya çıkan feryatlar için,

-          Müslüman ülkelerin kâfirliği, Kâbe’yi kuşatan dinsiz emirler için,

-           bir”LEŞ”miş milletlerin kokuşmuşluğu için,

-          kan emici Batı, vadedilmiş toprakları elde etme adına Müslüman kanı üzerinde tepinmeyi marifet sayan, insanlıktan çıkmış İsrail için,


Oturup bende bir yazı yazmak istedim…Lâkin.. Kelimeler düğümleniyor boğazıma.. Yetersiz artık tüm cümleler insanlığını yitirmiş varlık güruhuna… Görüntüleri her izlediğimde insanlık anlamını yitiriyor…. Yazmak, anlatmaya çalışmak boş geliyor..


Konuşamıyorum!…….

Yazamıyorum!…….

UTANIYORUM!….

…………………..m!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder